HTML

miazotto

Vincze Ottó és Mia blogja

Friss topikok

  • szarazpezsgo: hmmm... érdekesen hangzik. Kíváncsi vagyok. (2010.01.11. 15:18) Vágjunk bele!

Linkblog

Vágjunk bele!

2010.01.10. 13:24 miazotto

Vajon mi sül ki abból, ha egy ismert ex-focista és futsal klubvezető úgy dönt, hogy közös blogot indít egy újságíróval? Reméljük, valami különleges ínyencség - már csak azért is, mert mindkettőnket érdekel a gasztronómia. És azon kívül még elég sok minden más is: a divat, a sport, a mozi, a színház, és a média, hiszen egy ideje ebben a világban mozgunk. Ottó a tv2 szakkommentátora, így a Bajnokok Ligája meccsek alatt hallhatjuk és láthatjuk is őt. Emellett futsal klubot vezet Győrben, de ha Fradi meccsekre vagy egy-egy magazin fotózására hívják, azok elől sem zárkózik el. ;-) Én pedig Mia vagyok, újságíróként dolgozom a Cosmopolitan.hu -nál és a Wellness magazinnál, valamint most készül első regényem. Régebben televízióztam és modellkedtem (aztán rájöttem, hogy túlságosan szeretek enni, így ez utóbbi hamar abbamaradt...).

Ottóval egy interjún találkoztunk először, és a későbbi beszélgetéseink során vetődött fel az ötlet, hogy írjunk közösen egy blogot. Hosszas megbeszélésekre, átbeszélésekre nem igazán volt szükség, hiszen mindketten arra gondoltunk, hogy egyszerűen csak belevágunk. Mert úgy érezzük, van néhány olyan gondolat és ötlet a tarsolyunkban, amit meg szeretnénk osztani veletek.

Eleinte talán nem írunk majd minden nap több bejegyzést, de erre a későbbiekben még sor kerülhet. Hogy mikor melyikünktől olvashattok majd pár sort, azt valószínűleg a pillanat dönti majd el, hiszen igyekszünk spontán blogolni. Állítólag az a legjobb... ;-)

Mia

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://miazotto.blog.hu/api/trackback/id/tr361661018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szarazpezsgo 2010.01.11. 15:18:08

hmmm... érdekesen hangzik. Kíváncsi vagyok.
süti beállítások módosítása